JORIS DEMMINK EN DE MSM-MEDIA

EXTRA:LEES PRIMA STUKKEN BIJ HET KN, OP CRIMESITE EN OP DE DEMMINK DOOFPOT

NERGENS IS DE JOURNALISTIEK CORRUPTER EN SMERIGER DAN IN NEDERLAND * JOURNALISTEN VAN NOS EN TROUW SCHOLDEN MICHA UIT TIJDENS DEMMINK-ZITTING IN UTRECHT * HAAGSE HOF GELASTTE ONDERZOEK NAAR SAMENSPANNING VAN NOS EN ELSEVIER MET JUSTITIE TEGEN MICHA * DIRECTE PROVOCATIE PRO-DEMMINK: OP 16 DECEMBER OP TV MET DONNER EN VERDONK


Eergisteren werden (eind van het filmpje) beelden getoond van Demmink met Donner er Verdonk uit 2007. Demmink was bang voor Verdonk en bracht de ‘pedo-vriendelijke‘ Mark Rutte naar de top.

EXTRA: STEEDS MEER AANWIJZINGEN DAT DEMMINK ZELF ACHTER DE VERVOLGINGEN VAN MICHA ZIT * 25-10-2011: MICHA GEROYEERD DOOR NVJ; 31-10-2011: DEMMINK NOEMT MICHA ‘KNETTERGEK’; 25-4-2012: MICHA GEARRESTEERD BIJ BINNENKOMST NEDERLAND OP BASIS VAN GEHEIME SIGNALERING WAARVAN STUKKEN NIET WORDEN OVERLEGD; LATER MEER

NOS: De meest corrupte en smerige van alle Nederlandse nieuwsmedia. Hoofdredacteur Gelauff deed aangifte tegen Micha wegens ‘doodsbedreiging’ -waarschijnlijk direct in opdracht van Demmink- maar beet in het zand: Micha werd op dit punt vrijgesproken. Ook Jeroen de Jager deed aangifte nadat hij zelf een zogeheten ‘Smoelenboek’ had verstrekt met daarin de 06-nummers van alle NOS-hoeren. Hij was door Gelauff tot deze aangifte aangezet, zo bleek uit zijn getuigenverhoor. Eerder werd De Jager door Gelauff gedwongen te stoppen met zijn onderzoek naar Demmink in het kader waarvan hij een serie WOB-verzoeken had ingediend. Waarschijnlijk gaf De Jager deze site begin 2009 ook de geheime interne code van een documentatie-systeem waarmee alle uitzendingen van het NOS-Journaal zijn te raadplegen. Zo konden we de hand leggen op de cruciale uitzending van 5 november 2003 waarin Demmink zijn kindermisbruik toegeeft. Eerder (augustus 2007) speelde Lex Runderkamp aan deze site de cruciale Runderkamp-papers door die ook een cornerstone vormen in de onderbouwing van de Demmink-zaak. Bij de arrestatie van Micha kreeg de NOS samen met Elsevier als aangever in de zaak informatie toegespeeld door Justitie die werd ingezet om hem te demoniseren. Het Haagse Hof vond dit zo ernstig, dat het een onderzoek heeft gelast naar de informatievoorziening richting NOS en Elsevier eind april 2012. Bij de zitting dinsdag in Utrecht waren twee journalisten van de NOS aanwezig [artikel] onder wie Hanneke de Jonge. Haar mannelijke collega begon Micha uit te kafferen. De Jonge zou de nieuwsredactie van de NOS binnenkort verlaten en naar Zembla gaan. Zolang de NOS Demmink en de andere higher class pedofielen blijft beschermen, lijkt het bijna onmogelijk tot een echte doorbraak te komen. Opmerkelijk is dat de jongensprostitue die binnenkort gaat worden gehoord als getuige ook voormalig NOS-hoofdredacteur Hans Laroes heeft genoemd als ‘chantabel’.

haenen.demminkNRC Handelsblad: Demmink-redacteur Marcel Haenen wordt volledig aangestuurd vanuit Juistitie en is regelmatig te gast op feestjes en partijen van het departement en het OM (FOTO). Ook thans speelt hij weer een duidelijke rol als doorgeefluik van contra-informatie pro-Demmink. Medio 2007 bracht NRC, op het hoogtepunt van de toenmaige Demmink-affaire, het meest weerzinwekkende witwas-artikel uit de geschiedenis waarin Demmink letterlijk de hemel in werd geprezen. Hoofdredacteur Peter Vandermeersch schreeuwde ooit bij een discussie over de zaak-Dutroux: Het gaat hier godverdomme om een enkele vieze man! Van netwerken is geen sprake! NRC Handelsblad speelt ook een grote rol in acties tegen Micha; zo publiceerde Haenen uitvoerig over de ‘doodsbedreigingen’ van Micha aan Jan Vlug, een zaak waarin hij werd vrijgesproken hetgeen uiteraard niet werd vermeld door NRC Handelsblad.

BNR Nieuwsradio: Hoewel er een verslaggever van deze ‘zender’ (marktaandel 0,7%) aanwezig was in Utrecht werd geen artikel of item aangetroffen. Waarschijnlijk kon er geen sponsor worden gevonden die het item wilde betalen.

Trouw: Verslaggever Adri Vermaat die Micha eerder ‘een publicist’ noemde ‘die alleen in complotten gelooft’ beet Micha een woedend ‘nee’ toe op de vraag of hij zijn kwalificaties wilde terugnemen nu hij zelf werd geconfronteerd met bewijzen voor het tegendeel. Trouw heeft ‘om de lezers te helpen’ de tientallen opmerkingen pro-Micha onder het artikel maar weggehaald.

De Telegraaf: Vanaf 2007 fanatiek pro-Demmink. De krant stuurde deze week niemand en berichtte ook niet: laatste stuk dateert van 13 november. Leidend in de hetze tegen Micha. Oud-adjunct hoofdredacteur Kees Lunshof was lid van het Demmink-pedonetwerk. Uit angst dat Micha dat zou ontdekken en zou berichten over elite-pedoparty’s in Thailand werd hij in 2008 door De Telegraaf ontslagen als ZO Azie-correspondent nog voor hij was afgereisd.

De Volkskrant: Dubbel gezicht. Als het om hard nieuws gaat speelt deze krant thans een voortrekkersrol in de Demmink-zaak, maar de reguliere events zoals zittingen worden nogal eens genegeerd. Verslaggeefster Lidy Nicolasen geldt als een van de meest fanatieke en pathetische Demmink-verdedigers op zo’n manier dat deze houding ernstige vragen oproept.

AD: Rol van deze krant is door niemand meer te volgen. In oktober 2012 bracht Koen Voskuil nieuwe pedo-feiten over Demmink, maar sedert lijkt de krant weer kalltgestellt. Ernstige twijfel over de autheniciteit van het verweer in de zaak die Demmink tegen de krant aanspande; de advocaat van het AD wordt direct aangestuurd door Demmink. Dit stuk staat op de site over de zitting van dinsdag. Opvallend is dat het AD als enige spreekt over de geheimhoudingsverklaring van de rechercheurs in het Rolodex-onderzoek. Bizar is de extreme rol van het AD in de zaak-Vaatstra waarin verslaggever Chris Klomp als een gek tekeer gaat tegen Wim Dankbaar.

Print Friendly, PDF & Email
Share