BREAKING: OMBUDSMAN CORRUPT

ombudsmannationaal.jpgDwingen corrupte Ombudsman en de Gestapo van Beatrix Edwin tot het omverwerpen van de monarchie? * Alom verbijstering over schaamteloosheid van Brenninkmeijer * Welke stappen kan Edwin nu nog zetten?

Brinkman zaagde aan poten De Roy kopte De Volkskrant op 3 april 2009. In het artikel wordt een complot onthuld waarin Eelco Brinkman, aangestuurd door Felix Rhodius, Edwin in opdracht van Beatrix kalltstellt bij het Bouwfonds.  In het persbericht over het onderzoek van de ombudsman naar deze tegenwerking komt de naam Brinkman niet voor. Tot ieders verbijstering heeft Alex Brenninkmeijer een werkelijk demonische knieval gemaakt voor de Oranje-fascisten en ze 100% witgewassen. Vanaf nu is het instituut ombudsman ten grave gedragen. Lees hier overigens meer over eerdere misdadige machinaties van de ‘geheel onafhankelijke’ ombudsman. For the record: ombudsman-voorlichter Marjan Sieben meldt deze website dat er ‘geen enkele druk is uitgeoefend’ bij het onderzoek naar de Gestapo-methodes van Huis ten Bosch dat steeds meer in de greep lijkt te raken van de ‘Argentijnse methodes’ uit de ‘vuile oorlog’ waarvan Maxima de handboeken waarschijnlijk heeft meegenomen als bruidsschat voor de Oranjes. Wat staat Edwin nu te doen? Hij zou de Ombudsman kunnen dagvaarden. Hij zou de ‘zoon van Bernhard’ Pieter Broertjes kunnen dagvaarden. Zijn krant immers noemt in het gelinkte artikel nadrukkelijk ‘twee betrokkenen’ die

rhodiushet genoemde complot over de schijven Beatrix – Rhodius  (foto)- Brinkman – Bouwfonds bevestigen. Ook deze ‘betrokkenen’ zouden onder ede kunnen worden gehoord. Tevens kan Edwin al zijn bewijsstukken on line zetten. Nog beter is als hij zich verkiesbaar stelt met een eigen partij bij de komende kamerverkiezingen. Het geld zou hij kunnen weghalen bij De Telegraaf die hij tot een proces zou kunnen dwingen over de wijze waarop deze krant -waarvan lid van de hoofdredactie Kees Lunshof een seksuele relatie onderhield met de genoemde Rhodius- hem kapot heeft gemaakt. De Telegraaf is zo bang voor een dagvaarding van De Roy dat ze zonder probleem een paar ton zullen aftikken. Dat weet ik omdat De Telegraaf subiet in een angst-stuip schoot toen duidelijk werd dat ik was aangenomen als correspondent (mijn banden met De Roy zijn bekend op de Basisweg): zonder een letter te hebben geschreven tikten ze al 10.000 Euro af. Fascinerend: als enige reden voor mijn subiete ontslag gaf De Telegraaf destijds op dat ik ‘een conflict zou hebben gehad met Kees Lunshof’. Go, Edwin, go!

Print Friendly, PDF & Email
Share