Blitzkrieg tegen De Telegraaf

KLOKKENLUIDERONLINE BEHAALT MEGA-ZEGE OP CORRUPTE PEDIGRAAF

De tegenstanders van Kalbfleisch laten zich meteen goed kennen. Als ze vernemen dat De Telegraaf met een verhaal over de zaak bezig is en vragen stelt over de verklaring van kroongetuige [xxxxx] tegen haar ex-geliefde Kalbfleisch, belt een medestander van Poot op, genaamd Micha Kat. Briesend klinkt het door de telefoon: “Je werkt voor een corrupte organisatie. Hoe durven jullie een moedige vrouw die corruptie bij de rechterlijke macht aan de kaak stelt onderuit te halen.” Kat voegt er dreigend aan toe: “We weten je te vinden!” Er staat op dat moment nog geen letter op papier… [zie De_val_van_Pieter_Kalbfleisch Harry van Gelder, De val van Pieter Kalbfleisch]. Harry is bang! Net als eerder Bart Mos die zelfs aangifte tegen Kat deed uit pure angst! Maar als er een iemand is die nu met recht bang kan zijn dankzij de weerzinwekkende collaborateurs-journalistiek van De Telegraaf

is dat natuurlijk de klokkenluider zelf waarvan de naam nu dankzij De Telegraaf wijd en zijd bekend is en wiens leven met dank aan Harry van Gelder nu tot een hel is geworden! Ja mensen, nazi-krant De Telegraaf vindt het belangrijker klokkenluiders die misstanden aan het licht brengen kapot te maken dan die misstanden zelf te onthullen!

In dit artikel vinden we een overzicht van de mafia-praktijken van De Telegraaf, de banden van hoofdredacteur Sjuul Paradijs met de crimineel en Chipshol-vijand Eddy de Kroes en het Stan Huygens Journaal als ‘witwas-rubriek’ voor pedofielen en plunderaars. In het stuk wordt uiteengezet hoe diep de vijandschap van de krant tegen Chipshol is doorgedrongen en hoe hecht de banden zijn met de tegenstanders van Chipshol. Maar nadat we een gigantische overwinning op De Telegraaf hebben behaald doordat het malicieuze Kalbfleisch-stuk reeds na enkele uren van de site werd gehaald, is het nu zaak om door te drukken.

WIJ ROEPEN DE LEZERS VAN DEZE SITE DAN OOK OP ALLES IN HET WERK TE STELLEN DE TELEGRAAF KAPOT TE MAKEN! DEZE KRANT IS AL VANAF DE TWEEDE WERELDOORLOG EEN WEERZINWEKKENDE KANKER IN ONS LAND EN DIENT ASAP UIT DE SAMENLEVING TE WORDEN WEGGESNEDEN!

Het is natuurlijk curieus dat Harry van Gelder het lef heeft een poging te doen Kat weg te zetten als een ‘gevaar’ terwijl hij in zijn stuk tegelijkertijd zonder blikken of blozen een weerloze vrouw van 64 aan de wilgen hangt. Waarschijnlijk beseft hij dat niet eens. Maar nog curieuzer en malicieuzer wordt dit noemen van Micha Kat in het licht van de total war die de krant en Kat al drie jaar lang aan het uitvechten zijn.

Hier een overzicht van de belangrijkste gebeurtenissen uit de oorlog tussen De Telegraaf en Micha Kat:

16 oktober 2002: Kat beleeft op Nieuwspoort in Den Haag een aanvaring met Kees Lunshof, adjunct-hoofdredacteur van De Telegraaf. De dag daarop wordt hij ontslagen als vaste freelande-medewerker van De Financiele Telegraaf.

maart 2008: Op voordacht van vier bevriende Telegraaf-journalisten wordt Kat per mei 2008 aangesteld als correspondent te Bangkok voor een periode van zes maanden met uitzicht op een vast contract.

20 april 2008: Via de chef Buitenland hoort Kat dat hij definitief is ontslagen. Een reden wordt niet genoemd. Niemand is bereid Kat te woord te staan. Tot op de dag van vandaag heeft hij geen uitleg gekregen. Na gehakketak met advocaten betaalt De Telegraaf Kat een schadeloosstelling van 10.000 Euro.

24 april 2008: Op het afscheidsfeestje voor zijn vertrek naar Bangkok dat Kat door laat gaan hoort hij van Telegraaf-journalist Martijn Koolhoven dat hij is ontslagen omdat hij ‘de familie Poot van Chipshol kent’.

16 juni 2010: Kat en De Telegraaf staan tegenover elkaar in de rechtszaal [backgrounds; zie ook video hierboven] nadat Kat is gedagvaard omdat hij af en toe een visitekaartje van De Telegraaf laat zien. Kat verliest het KG en mag nooit meer een kaartje laten zien van De Telegraaf.

December 2010: Telegraaf-journalist Bart Mos blijkt aangifte tegen Kat te hebben gedaan ‘wegens bedreiging’. Kat moet zich melden en wordt enige uren vastgehouden [backgrounds].

23 April 2011: In een stuk van Harry van Gelder over de zaak-Kalbfleisch wordt Kat opnieuw neergezet als een ‘gevaar’ die journalisten van De Telegraaf ‘bedreigt’.

Tot slot nog iets bizars dat de totale verdorvenheid van De Telegraaf eens te meer onderstreept. De zaak-Kalbfleisch en de Chipshol-affaire waren vorige week een van de main news topics. Peter Poot werd uitgenodigd bij DWDD. Normaal gesproken besteedt het programma Pauw & Witteman ook aandacht aan zo’n belangrijk en uniek verhaal vol smeuige details. Daarbij komt nog dat het programma een duidelijke redactionele voorliefde aan de dag legt voor juridische onderwerpen: eindeloos lang is de lijst van advocaten, magistraten en jurdische bobo’s

die mochten komen opdraven om de kijker uit te leggen hoe prima de Nederlandse rechtstaat functioneert. Maar nu zijn Pauw & Witteman stil. Het programma is blijkbaar zo corrupt dat de redactie er niet in slaagt een invalshoek of formule te vinden waarmee Chipshol en de Poten kunnen worden afgemaakt. Dus zwijgen ze maar. Zo gaat dat bij de Staatsomroep. Maar het loopt wel in de gaten. Mensen vragen zich af: wat raar dat Pauw & Witteman helemaal geen aandacht besteden aan de affaire! Ter compensatie krijgt Paul Witteman dit weekeind een Paul_Witteman enorm interview in De Telegraaf waarin hij uit de doeken kan doen hoe ‘onbevooroordeeld’ en ‘onpartijdig’ het programma te werk gaat. Blijkbaar is het uitschakelen van Chipshol zo belangrijk, dat De Telegraaf en de VARA, normaal elkaars natuurlijke tegenstanders, elkaar nu weten te vinden!

Print Friendly, PDF & Email
Share