OPROEP OM MICHA TE VERMOORDEN

STEUN DE PETITIE DIE JAN VLUG OPROEPT DE ‘VERDEDIGING’ VAN JASPER PER DIRECT NEER TE LEGGEN

JUSTITIE KIJKT LACHEND TOE HOE WORDT OPGEROEPEN TOT MOORD OP MICHA MAAR VERVOLGT MICHA WEGENS ‘SMAAD’ * NOG GEEN ENKELE REACTIE OP AANGIFTE TEGEN PETER R. DE VRIES

VERZOEK AAN JUSTITIE: GRIJP HIER OGENBLIKKELIJK IN * OOK WIM DANKBAAR IS BEGONNEN MET DE ‘ENDLOSUNG DER MICHA-FRAGE’ * OP TWITTER TOENEMENDE OPROEPEN AF TE REKENEN MET MICHA KAT * JUSTITIE MOET MIJN VEILIGHEID NU GARANDEREN NET ALS DIE VAN GEERT WILDERS * FOKNIEUWS: Micha Kat. Debiele psychopaat die je daar bent. Honderdduizenden euro’s zijn er al aan rechtszaken tegen jouw persoon uitgegeven. Terwijl een kogel voor een nekschot nog te veel is! * DANKBAAR: Ik zal alles doen wat in mijn vermogen ligt, om jou te doen stoppen * HETZE BEGON MET PETER R. DE VRIES EN BRAM BAKKER

Print Friendly

77 Responses to “OPROEP OM MICHA TE VERMOORDEN”


  • …..en de Queen wordt Nederlander van het jaar….http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/356948/Koningin-Beatrix-is-Nederlander-van-het-Jaar-2012.htm Hoe ziek is dit land????

  • Ze had energie genoeg om Bilderberg 2012 bij te wonen en te leiden in Chantilly, VA.
    Tegenwoordig krijg je nobelprijzen voor massamoord en tyrannie.

    Elsevier is zo’n Pavlov organizatie die tot het corrupte systeem behoort en dient tot het massakneden van de nietsvermoedende zieltjes.

  • Dit is nou het resultaat van een heksenjacht.Heb je meerder malen op gewezen dat je beter een andere toonzetting kon gebruiken want deze schandpaal is geen lang leven beschoren.

    En geef ook eens toe als je er naast zit zoals met de supergetuige die voor iemand die haar gekend heeft en aan haar informatie wel kan zien wie het is dus dat is erg ongeloofwaardig naar mijn mening.

    Feiten brengen is goed maar een ordinaire heksenjacht op alles en iedereen dient geen enkel doel zeker die van de slachtoffers niet.

    Er zijn veel slechte mensen maar niet iedereen is slecht maar in feite worden die ook in een adem genoemd en dat kan ook weer niet.
    Misschien dat mensen ook hun mond houden omdat ze het niet zeker weten en of omdat ze ook bang zijn dat maakt ze nog geen dader.

    En in feite zijn jullie verworden tot wat je zelf verwerpt.

  • Echt te ziek voor woorden wat die man op foknieuws zegt. Volgens mij reden tot aangifte. Hebben we niet geleerd van Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Dit kan echt niet!

  • ho ho ho, Niets, maar dan ook Niets mag een reden zijn tot een woordspeling richting een nekschot!!

  • Ik snap dat dit nogal stressvol is maar zie het ergens als een compliment. Het systeem zit zo in de hoek dat ze nu op dit soort tactieken moeten overgaan.

    Maar goed wees dus wel verstandig en laat je niet te veel intimideren. Blijf gewoon rustig en blijf de informatie geven.

    Op deze link zeggen ze het mooi:
    http://www.dewegnaareengelukkigleven.nl/thewaytohappiness/precepts/flourish-and-prosper.html

    Soms proberen anderen ons klein te krijgen, of onze verwachtingen en dromen, onze toekomst en onszelf kapot te maken.

    Iemand die ons slechtgezind is, probeert misschien met spot en op vele andere manieren voor elkaar te krijgen dat het minder goed met ons gaat.

    Pogingen om vooruitgang te boeken of om gelukkiger te worden in het leven, kunnen om wat voor reden dan ook het mikpunt worden van aanvallen.

    Soms is het noodzakelijk om direct iets te ondernemen tegen dergelijke aanvallen. Maar voor de lange termijn bestaat er ook een aanpak die zelden faalt.

    Wat proberen mensen die daarmee bezig zijn nu eigenlijk precies met ons te bereiken? Ze proberen ons zwakker te maken.

    Blijkbaar hebben ze het idee dat wij in een of ander opzicht een gevaar voor hen betekenen; dat wij, als we vooruit zouden komen in de wereld, een bedreiging voor hen zouden kunnen gaan vormen. Daarom proberen zulke mensen ons op allerlei manieren onzeker te maken over onze talenten en bekwaamheden.

    Sommige van die gekken hebben zelfs een strategie die ze overal op toepassen en die als volgt in elkaar zit: “Als A nog meer succes krijgt, kan hij een bedreiging voor mij gaan vormen; daarom moet ik alles doen wat in mijn vermogen ligt om te zorgen dat A minder succes heeft”. Het schijnt bij dergelijke mensen nooit op te komen dat ze door zo te handelen A tot hun vijand kunnen maken, hoewel A dat daarvóór niet was. Het valt in de categorie van manieren die hen vrijwel zeker in de problemen zullen brengen. En er zijn van die gekken die alleen maar zo te werk gaan, omdat ze een vooroordeel tegen iemand hebben of omdat ze “iemand niet mogen”.

    Maar hoe ze het ook proberen te bereiken, hun eigenlijke opzet is dat hun slachtoffer zich niet nog verder zal ontwikkelen in zijn leven en dat hij zal mislukken.

    Wie een dergelijke situatie met dergelijke mensen echt wil aanpakken, moet zorgen dat het met hemzelf goed gaat. Dat is de manier om hen echt te verslaan.

    O ja, het is natuurlijk wel zo dat zulke types, zodra ze zien dat je vooruitgaat in het leven, helemaal over hun toeren kunnen raken en je des te harder kunnen gaan aanvallen. En als het niet anders kan, moet je natuurlijk tegen hen optreden. Als je maar niet ophoudt ervoor te zorgen dat het goed met je gaat, want dat zou nu precies zijn wat ze willen.

    Als je maar zorgt dat het steeds beter met je gaat, zullen ze zich uiteindelijk machteloos gaan voelen en geven ze hun pogingen waarschijnlijk helemaal op.

    Als de doeleinden die je in het leven hebt de moeite waard zijn, als je bij de verwezenlijking ervan wat aandacht schenkt aan de leefregels uit dit boek, en als je zorgt dat het goed met je gaat, zul je uiteindelijk als overwinnaar te voorschijn komen. En hopelijk zonder een haar op hun hoofd te krenken.

  • @koala

    Ja te gek voor woorden!
    Bij ons in NL gingen ze dat verjaren van zaken toch afschaffen?

  • Ik denk dat het gewoon teveel info is elk normaal mens word daar raar van dus misschien eens effe afstand nemen anders hou je dat niet vol.En als je geslagen word met je holofraud dan verwijder het gewoon dan laat je ieder geval zien dat je wel openstaat voor kritiek en verandering van toonzetting.
    En wat over vader Vaatstra gezegd word vind ik ook eigenlijk niet kunnen en denk dat het je zal sieren als je iets van een excuus maakt tegen deze man.Denk dat je daar bij wint.
    Denk dat je in je enthousiasme even te ver gaat soms waarmee je de verkeerde mensen tegen de benen schopt.
    Het gaat er niet om wat je zegt maar hoe je het zegt.

  • Rebbe, nogmaals, ik heb het U voorzegd, Zij gaan over lijken en laten het vuile werk graag over aan anderen. Pim Fortuyn en Theo van Gogh. Zo herstelt men Recht & Orde in de Pedo BV aan de Noordzee.
    Wie een Demmink daar (MVJ) jarenlang aanvaardt, is door en door verrot.
    Daar staat geen maat op! Zulks een rechtstaat te noemen: een gotspe!

  • Micha, trek je er niets vanaan. De massa in dit land is over het algemeen achtelijker dan de achtereind van een varken (welke overigens een zeer intelligent dier is). Massa doet liever aan struisvogelpolitiek dan verantwoordelijkheid nemen. Jij doet het wel of je nu eens bent of niet met je opvattingen. Dus hoofd omhoog wel opletten maar je staat niet alleen.

  • Vreselijk Micha,
    Wil je echt niet alleen maar hameren op Vlug en de Vries? Dat begrijpt ieder mens en dan kunnen ze wel of niet verdiepen in alle andere artikelen die je hebt geschreven.
    Micha, andere kunnen nu het woord voeren, jij hoeft alleen maar achterover te leunen. Kijk naar Steve, die vertelt alles wat jij al schreef, helemaal vanzelf zonder regie. Foccus, het is al vaak gezegd. Ik word lichamelijk naar van die bedreigingen Micha en zou je in mijn armen willen sluiten, ;)maar ik ben geen held zoals jij.

  • De Middeleeuwen herleven.
    Bizar gewoon.

  • Hebben we hier niet van geleerd???

    http://www.youtube.com/watch?v=-6mh430tDec

  • xxx : Waarschijnlijk lees ik het verkeerd, maar ben jij van mening dat er een straf op vrijheid van meningsuiting komt te staan, als je je mening in ander taal dan “gewenst” in schijnheilig Nederland uit. Is het terecht dat je bang moet zijn? Beter je mond kunt houden/andere taal kunt gebruiken?
    Ik ben het ook niet eens met de manier hoe sommige dingen gezegd worden maar aan de andere kant kan ik me er alles bij voorstellen als je jaren probeert mensen wakker te schudden dat je wel eens met grover geschut komt. De taal van Theo van Gogh vond ik zum kotzen en zag het ook vaak als erg onvolwassen. Het leek erop(nu ja) alsof hij met opzet kwetsend was. Dat is allemaal nog steeds geen aanleiding om een doodswens/bedreiging/waarschuwing op iemand af te vuren.
    Of zelfs te vermoorden.
    De mensen waarvan handelingen die niet door de beugel kunnen om het maar belachelijk zwak (lees: politiek correct) uit te drukken, zich bedreigd en in het nauw gedreven voelen omdat hun totaal corrupte en smerig handelen in de openbaarheid dreigt te komen leggen iemand het zwijgen op op een manier die we al diverse keren gezien hebben. Zij komen er echter (nog)mee weg.
    Dat Micha af en toe of vaker angst daarvoor heeft is zeer terecht. Maar moet hij dan zijn mond houden?
    De mensen die hem adviseren om zijn mond te houden of het anders (dan kennelijk)in zijn karakter ligt uit moet drukken en/of handelen zou ik willen vragen: zou u die mening toegedaan zijn als uw kindje ritueel geslacht zou zijn?
    Ik raad u aan daar even een klein minuutje uw inbeeldings-vermogen op los te laten.
    (Dit zeg ik trouwens niet persé tegen xxx)
    Nogmaals ik begrijp dat u met uw reactie Micha probeert te beschermen. Ik denk zelf ook dat hij soms te veel het woord “bewezen” gebruikt en soms ook niet zo slim bezig is voor zijn eigen veiligheid. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik weet niet of hij dat ten onrechte doet.
    En over die supergetuige: waarom komen de mensen niet naar buiten die zeggen haar te kennen met bewijzen dat ze gek is.
    Maar uiteindelijk: hoeveel mensen ze ook bedreigen of omleggen het mag duidelijk zijn dat de geest niet alleen uit de fles is maar zich vergroot heeft en al te lange reis ver van de fles afgelegd heeft om er überhaupt nog terug te kunnen.

    Tot slot: ook ben ik het ermee eens dat hij bescherming zou moeten krijgen. Maar wordt hij dan niet beschermd door de mensen die hij wil ontmaskeren?

    Maar ook ik zou tegen Micha willen zeggen: wees voorzichtig.
    De bedreigingen zouden aan een grotere klok moeten komen te hangen. Maar hoe? Jut en Jul van de VARA zullen het niet doen. Noch een van die andere “journalisten/presentatoren”.
    Ik heb ooit ergens gelezen dat er een dag komt dat dit “journalisten”volkje op de TV zullen verschijnen, huilend, om hun excuses aan het Nederlandse volk te geven voor de leugens die ze verteld hebben.
    Rockefeller zei ooit tegen de pers op een bijeenkomst: Bedankt. Zonder jullie medewerking hadden we nooit kunnen bewerkstelligen wat we wilden…

  • En dan dat vage filmpje op rechtiskrom,(Lanzman?) Wil Dankbaar daarmee bewijzen dat “de holocaust®” heeft plaatsgevonden? Nee toch?

  • Ook met xxx eens dat wat er over vader Vaatstra gezegd wordt niet kan. Ik vind dat shocking. Dat hij inderdaad zijn excuses aan moet bieden.
    Misschien drinkt die vader te veel. Maar ik weet zeker dat veel ouders naar de fles zouden grijpen met de wetenschap van wat er gebeurd is. Iets wat je telkens voor ogen krijgt en niet van kan slapen.
    In het hele proces ook je huwelijk naar de filistijnen.
    Er zijn mensen die om mindere redenen aan de drank raken.
    Moet ik toevoegen dat ik natuurlijk niet weet of die man aan de drank is. Interesseert me ook hoegenaamd niet.

  • Ik ken Wim Dankbaar verder niet maar wat hij op dit moment schrijft is echt puur slecht! Hij weet duidelijk niet meer bij welke groep hij moet aansluiten om zelf uit de wind te blijven. en dan zegt men dat een Kat in het nauw rare sprongen maakt, sjongejonge. Dat verhaal van die supergetuige is voor latere zorg, er staan ooit vanzelf mensen op die graag willen bevestigen wat de waarheid is. Voor nu niet belangrijk!

  • Nederlander van het jaar, ha ha ha…

    Gare Majestaart is toch van Dutscher bloed?
    Hoe kan zij nu BN-er van het jaar zijn?

    Als kleuter kon al niet begrijpen waarom ik van Duitser bloed zou moeten zijn. Nu begrijp ik het nog niet. Duitsland werd door mij als kleuter begin jaren 70 vooral geassocieerd met zwartwit foto’s van de oorlog en concentratiekampen.

    Het volk wil geen kritiek horen of welk geluid dan ook dat de status quo van hun slaap verstoord en verraders worden in dit land door het publiek tot heilige verklaard. Er is niet veel veranderd sinds 40-45. Mijn lieve opa en oma hadden Joden in huis laten onderduiken. Niet omdat ze begaan waren met deze mensen maar omdat ze er voor betaald kregen.

    Nederlander van het jaar, wat een lol, hebben ze niet aan Peterrr gedacht. Zou hem vast nog verder boven zichzelf uittillen. Superrr Peterrr.

    Als Micha een doelwit wordt van bedreigingen is dat vooral te wijten aan mensen als PeterRdV en de MSM.
    Jammer dat Wim Dankbaar zijn gezicht heeft besmeurd met oorlogskleuren. Let it be…

    Ieder vogeltje zingt zoals het is gebekt.

    Sommige vogeltjes zingen wel heel erg mooi. R.I.P Ravi Shankar

    http://www.youtube.com/watch?v=a6Zkkuv8J7Y&list=AL94UKMTqg-9CPjKgW3JloeIgXbY3Uiy0E&index=6

  • x Waarheid met suiker goed? Waarheid met peper slecht? Herinnert U zich deze nog: het Jodenvraagstuk. Klinkt goed niet waar? Edoch, waar stond dat ook al weer voor. Wellicht dat U x het antwoord voor mij -simpele ziel- heeft.

  • Demmink Doofpot‏@demminkdoofpot

    Op naar een Nederlandse BBC? Perfect idee. Kandidaat-voorzitter: Joris #Demmink aka The Dutch Jimmy #Savile pic.twitter.com/rNcelhtL

    https://twitter.com/demminkdoofpot/status/278905355130503168/photo/1

  • Jammer genoeg is het zo dat de goeie mensen moeten overdrijven
    en soms in excessen dienen te gaan om nog gehoord of gezien te kunnen worden,dit temeer door de vergrote weerstanden en arrogante houding van zij die niet willen geloven en zien wat er speelt of er zelf baat bij houden het stil te houden, en eigenlijk zo mee het kwaad in de hand werken.En dan spreek ik nog niet van het echte kwaad en justitieel apparaat en het régime-apparaat dat voortdurend met ware bommen met granaten kegelt naar klokkenluiders.

    En dan nog is het maar de vraag of het wel echt allemaal overdreven is en te is wat er hier op klol wordt geschreven aan artikels.
    Misschien is het juist nog veel erger dan dat wat hier geschreven wordt.

    Fouten sluipen er ongetwijfeld mee tussen en buiten de marge gaan hoort er bij,dat kan al lang niet meer anders. Ook dit wordt denk ik door veel mensen door de vingers gezien owv het karakter van heel deze materie en de goede zaak die steeds voor ogen wordt gehouden. Althans zo zie ik het; Misschien zijn we zelfs ten onrechte te hard voor de verkeerde mensen en nog te mild naar de echte criminelen toe…
    en dit nog;

    Quand les dégoutés sont partis, ce ne sont que les dégoutants qui restent.

  • Waar is Joris ‘SanDutchky’ Demmink op dit moment?

  • Je kan alles wel in het belachelijke trekken zoals waarheid met suikergoed maar dat is niet wat ik bedoel.Als je er een heksenjacht van maakt geef je mensen juist de ruimte om te zwijgen en geef je ze ruimte om je niet te horen waardoor je aan kracht inboet.Het inmiddels bekende gekkenverhaal waar iedereen zich achter verschuilt.En achter kán verschuilen.En je wil toch sterker worden neem dan eens een wijze raad aan en zie niet alles als een aanval maar als een goedbedoeld advies omdat je op deze manier juist je tegenstanders voedt en juist de mensen die het moeten weten van je af werkt.Meneer Vaastra is een gebroken man en zelfs als hij zich zou hebben laten kopen iets wat ik moeilijk kan geloven dan is zo’n uitspraak nog not done.Daar maak je geen medestanders mee.Dat kan je ook niet maken die mensen zijn ook murw na zoveel jaar zo erg dat je ze helemaal niets kwalijk kan nemen.Soms moet je ook gewoon eens een excuus kunnen maken en dat vind ik hier wel op zijn plaats.Alleen als je het ook echt meent.
    En ik denk dat je daar wijzer van word en dat je er van leert.
    En met nette woorden kan je net zo hard en duidelijk overkomen en boek je uiteindelijk meer resultaat.Nu kunnen ze je weg zetten als een stelletje gekken.Die ruimte moet je ze niet geven anders help je jezelf om zeep.

    En vergis je niet in het mooiste stukje Nederland waar we nog veel van zouden kunnen leren qua saamhorigheid, Friesland.Mag dan een ander Nederland zijn of woorden van gelijke strekking wel een beter ander Nederland.De saamhorigheid in Friesland is zo sterk dat het de rest van Nederland kan laten schudden op zijn grondvesten als ze dat zouden willen.
    Het zijn veelal mooie mensen die ook de Vaatstra’s kennen en meeleven en zulke dingen ook niet willen lezen.En ik ook niet.Zo praat je niet over iemand die al zo murf is van alle verdriet.Dus een excuus zou op zijn plaats zijn en dat er wat met meer respect over deze mensen gesproken zou worden ook.Ze hebben al teveel verloren daar hebben ze nooit om gevraagd.

    Je word er geen slechter mens van.
    En ik zeg niet dat hij zijn mond moet houden maar je kan hetzelfde zeggen op een nette manier zodat niemand je voor gek weg kan zetten en je uiteindelijk serieuzer genomen word en een langer leven beschoren bent.

    Inderdaad als je de vrijheid van meningsuiting gaat gebruiken als vrijheid van beledigen en schelden dan zal het niet lang duren nee voor ze de boel op slot gooien.
    Ik ben niet bang dat ze de vrijheid van mening aan banden leggen hier op de pc.Vind de pc’s de grootste armoe voor de mensheid.Maar dat is mijn persoonlijke mening.Het internet verdeeld in kampen en daar is niemand bij gebaat en als je een betere wereld wilt zal je jezelf netjes moeten gedragen anders word het pot verwijt de ketel verhaal.
    En we hoeven geen suiker ik kan in nette bewoording je helemaal van je voetstuk helpen nog erger als met schelden en beschuldigen dus dat is geen reden om zo te praten.Want dan snij je jezelf in de vingers.
    En als je het nieuws gewoon brengt zullen de mensen eerder luisteren naar je en heeft niemand reden je voor gek weg te zetten of antwoord te weigeren.De scheldwoorden kunnen ze er zelf wel bij bedenken als de feiten voor zich spreken.

  • Om antwoord te geven op de vraag als mijn kind ritueel geslacht zou zijn of ik dan nog netjes zou zijn.Ja omdat ik dan verder, kom in stilte zou ik alles onder de loep leggen en geen slapende honden wakker maken tot ik de dader bij zijn kloten heb.En dan zou ik mijn woede pas loslaten.Begrijp me niet verkeerd kan de woede begrijpen maar het werkt averechts.Wie niet sterk is moet slim zijn.Of gaat het niet om het doel maar om de sensatie?Lijkt me dat het om het doel gaat.

  • En over de supergetuige wil ik dit zeggen als je over moord en weet ik veel wat gaat lopen getuige met alleen een balkie en iedereen je kan zien en een bekend je zeker herkent dan komt dat niet echt geloofwaardig over of wel?
    En als je niet kan toegeven dat je er eens naast zit word de rest ook alleen maar ongeloofwaardiger.

    En het is makkelijk om Micha op te stoken om de kolen uit het vuur te laten halen maar je moet ook weten wanneer je hem terug moet fluiten als je niet wil dat hem wat overkomt.Ik vind geen enkel woord een moord waard maar er zijn er die daar anders over denken helaas zeker als je zo te werk gaat.Ieder weldenkend mens zou doordraaien op zoveel rotooi zoveel begrijp ik ook wel des te meer reden om even wat afstand te nemen en dingen rechtzetten die verkeerd zijn gegaan, zoals het beledigen van vader Vaatstra.
    Vind echt dat daar een gemeend excuus moet worden gemaakt en dat zal geen windeieren leggen.

  • Micha jij was de enige die over Demmink dorst te schrijven ,toen verklaarden ze je ook al voor gek .En zie nu praat de hele wereld er over tot in Amerika toe dat was jou werk .
    Laat ze je niet klein krijgen.Ga zo door ook op argesoog
    Er zitten niet voor niets zoveel mensen ademloos te luisteren naar argesoog.

  • Dit is te triest voor woorden Micha, maar het was sinds de ‘oplossing’ van de Vaatstra-moord al voorspelbaar. Het lijkt er op dat de troepen, bestaande uit verdwaalden, (om)gekochten en gehersenspoelden, zich aan het samentrekken zijn voor een full blown oorlog tegen de kritisch denkenden. Ik merk dat ook in mijn omstandigheden.

    Tot die verdwaalden en misschien wel (om)gekochten reken ik ook Wim Dankbaar. Hij is het spoor wel heel erg bijster.

  • Effe : Peter Air vindt het gezeur van Wim D. naar Micha uiteraard om te gillen :
    https://twitter.com/PeterRdeV/status/278851888227704832

    Ik ben inderdaad ook van mening dat we elkaar niet publiekelijk uit moeten kafferen. Dat komt helemaal niet meer geloofwaardig over… Vind het echt jammer…

  • @ Triple X

    Kijk maar eens goed naar dat plaatje van Ghandi;
    Er is niks mis mee om een Oud Hollandsche tafelpoot stijf te houden.
    Het recht op vrijheid van meningsuiting is niet iets wat je krijgt; dat MOET je pakken.

    Use it, or lose it.

  • Hee Petertje,

    Je moet zo staan te gillen als het Bruinsma Arrest van 1991 op je wordt voltrokken, immitatiekip.

  • @arend ik denk dat dankbaar onder zo’n druk staat dat hem een expliciete bedreiging bv we gaan je kinderen afnemen (ik weet niet of ie ze heeft) dat hij dit 180 graden andere gedrag is gaan vertonen. Hij is NL te lang met deze zaak bezig geweest en te lang met feiten verzamelen en publiceren dat niets anders zijn gedragsverandering kan verklaren.

  • @ x x x
    Wordt jullie bij de overheid niet meer verteld dat je na een leesteken een spatie moet openlaten? Worden jullie per uur betaald of per posting?

  • Ik lees net die twitter van peter de vries. Ongelooflijk, wat is die onvolwassen. Dat hij niet erg slim is wisten we al lang. Maar zó kinderachtig….

  • Toch klopt twitter niet. Als je op vaatstra zoekt krijg je bijna niets. Heb ik al vaker bij de hand gehad. Ook toen met Demmink in het nieuws.

  • De AIVD doet niet aan opruien toch? Net als main stream media journalisten (staatsacteurs), presentatoren (staatsacteurs), fotograven (staatsacteurs) en cameramensen (staatsacteurs), (staats)advocaten, redacteurs, enz.. ook niet. Dat zijn allemaal keurige nette jongens die gewoon braaf hun ongekleurde werk doen. Toch?

    Steven Brown heeft in de radio uitzending van Argusoog gister haar fijn uitgelegd voor wie PR de Vries loopjongen is. De hele media hetze tegen ‘complotdenkers’ (kritische denkers) heeft de zelfde omvang gekregen als ten tijde van Pim Fortuyn. De George Orwell ‘denkpolitie’ zorgt ervoor dat onze nieuwsgeving propaganda is en dat wij niet meer informatie mogen zien die zij niet willen dat we zien.

    We leven zo langzamerhand in een politiestaat die toelaat dat anders denkenden vermoord kunnen worden. De documentaire in onderstaande link over de moord op Pim Fortuyn zegt heel veel. De totale wereldwijde censuur op de documentaire over de dood van Diana zegt ook meer dan genoeg.

    De dictatuur vanuit Europa is een feit (zie onderaan het artikel in de link). Bescherming van andersdenkenden is niet de bedoeling. Openlijke verkettering des te meer.

    Onze overheid heeft bloed aan haar handen. De aangewakkerde haat tegen andersdenkenden als Micha Kat en Marcel Vervloesem lijkt niet geheel zonder invloed van krachten die wij niet mogen zien. Des te meer moeten wij ons afvragen wat zij te verbergen hebben!

    http://www.argusoog.org/imperialistisch-europa-krijgt-nobelprijs/

    Deze verkapte doodsbedreigingen gaan echt alle perken te buiten! Is het toeval dat dit komt na zo’n radiouitzending? Alle registers lijken open te gaan.

  • Peterr denkt dat ‘complot’ Engels is of zo?

    Verreweg de meeste twitteraars over peterr zijn niet positief:
    https://twitter.com/search?q=peterrdevries&src=typd

  • @ Diewer

    Weet je het nog niet dan?
    Peter Air is op jacht voor DE OSCAR!!!!

    (Daarom wildie stoer overkomen Engelse stijl.)

    Ik zit te wachten tot Justitie hem zat is en hij zelf een poosje kan gaan zitten.

  • @XXX; ik respecteer jouw mening en zelfs je advies en tips
    en ik sluit me niet aan bij het jou in een vakje duwen zijnde
    overheidsmol die daarvoor betaald wordt.
    Je komt oprecht betrokken en menselijk over en reageert evengoed vanuit een terechte bezorgdheid volgens mij.
    Bij deze no hard feelings en helemaal niet de bedoeling om je aan te vallen of af te vallen…

  • Ik vond deze reactie ook wel erg goed op Peter zijn Twatter accountje:

    mevr.Janssen‏@Strategietje

    ”@PeterRdeV Giller van het jaar was al dat jij het grote nieuws over Jasper naar buiten mocht brengen,nl. de zgn “bekentenis”…Gaap…..”

    Das pas een giller!

  • Wim Dankbaar heeft dit onderstaande berichtje gekregen en toen sloegen de stoppen door:

    From: P.A. van Korlaar
    Sent: dinsdag 11 december 2012 16:22
    To: ‘Wim Dankbaar’
    Subject: RE: reactie inzake : Annemarie van Blijenburgh en Interneterreur
    Sensitivity: Confidential

    Beste Wim,

    Hoe kan het nou dat deze oude opnames weer opduiken? JDTV had ze toch van het internet afgehaald op ons verzoek?
    Het zijn wel jullie opnames, dus ik zou zeggen maak er dan ook eens werk van. Ik ben hier echt heel boos over!

    Mvrg

    Peter van Korlaar

  • Peter air de vries jij bent het lulletje rozenwater vd eeuw. Door jouw manier van reageren heb je juist bij mij (en vele met mij) laaten zien dat zowel in de zaak Demmink als vaatstra dat officiële lezing stinkt en niet zo’n klein beetje ook. Enne petertje we hebben hersenen van onze lieve heer gekregen om te gebruiken

  • Jan

    Kijk zo dom ben je nou dat je mensen die het beste voor hebben paranoia als overheid neer gaat zetten zodat je de laatste die nog wat zinnigs te zeggen hebben ook nog zal wegjagen.
    En zeiken over leestekens bij gebrek aan wat zinnigs te melden.

    En als je een beetje kan lezen als ‘niet overheid’ wat erg moeilijk schijnt te zijn dan zou je snappen wat ik bedoel.En dat het juist ten goede komt.Maar onderhand zien jullie overal spoken.
    Maar draai lekker je nek om en stook Micha nog wat op en straks niet janken van ooh wat erg als hem wat overkomt.En dan roepen dat je zijn vriend was?

    Ik heb helemaal niks met de overheid maar ook niks met een heksenjacht met mensen die als los zand aan elkaar hangen en elkaar nog niet vertrouwen en voor alles uitmaken.Jullie grootste kwaal.
    Als je iedereen gaat beledigen tot aan het ‘domme’volk aan toe dan moet je wel erg dom zijn om te denken dat e dan ver komt.
    Welk doel moet het dienen de sensatie ?Of wil je werkelijk wat verbeteren?
    Denk je dat er slachtoffers gebaat zijn bij een ordinaire moddergooiwedstrijd tussen de alternatieve media en de msm?
    Denk het niet want over wie gaat het nu inmiddels?En denk je dat er ook maar iemand info gaat delen als er zo gepraat word?Kwam de politie ook vroeger bij ons thuis verslag uitbrengen over iedere moord?Je moet wel realistisch blijven net als dat je als misdaadverslaggever nou eenmaal met misdadigers in contact komt wat niet per definitie wil zeggen dat hij dan crimineel is.Je hebt wel gauw de schijn tegen.Net als dat iedereen die naast een pedofiel staat of er mee werkt een pedofiel is.Naaien doe je niet met je personeel erbij dus kan je niet zomaar iedereen er voor uitmaken.En dat mensen niet willen praten valt ook wat voor te zeggen misschien er wel eens bij stil gestaan dat deze mensen ook bang zijn misschien en dat ze niet degene willen zijn die het hele circus op hun nek willen hebben als ze een opening bieden?
    Je kan niet lukraak iedereen maar beschuldigen een pedofiel te zijn en alles en iedereen over 1 kam scheren want dan maak je de wel goeien ook tot de slechte en waarvoor moeten die hun best nog doen?

    Er zitten twee kanten aan meestal.Ik ben ook veneukt jarenlang maar het waren de goede onder de politie en justitie die het recht gezet hebben.
    En de goede mensen heb je juist nodig.Die maken het verschil.
    Door ze allemaal over 1 kam te scheren maak je hun ook vies en dan schiet je je doel toch even vet voorbij.
    En word je net als degene die je veracht.
    En iedereen is gelijk pikzwart en het ergste is dat er een hoop mensen zich laten meeslepen maar je moet wel eerlijk blijven dan zelf als je denkt de waarheid in pacht te hebben.
    Mensen worden afgebrand omdat ze een opmerking maken die jullie zelf ook maken en omdat er graag wat gezocht word en wat ze allemaal voor goeds hebben gedaan is zo vergeten door 1 opmerking of tweet.Zo maak je de wereld alleen maar zwarter.En het brengt geen oplossingen.En daarom vind ik het internet een verarming voor de mens omdat het ons alleen maar verdeeld in groepen die elkaar als een paar viswijven verwensingen toe roepen.

    Heb het geprobeert er wat verstand in te schrijven maar is aan dovemansoren gericht denk ik.

    Heb vast een d of een t fout ergens maar dan heb je wat zeuren en nee werd ik maar betaald dat zou wel lekker zijn het leven is duur vandaag de dag als je niet voor de overheid werkt.

    Ik ga wat nuttigs doen …ik ben klaar hier.
    Ben niet in de wieg gelegd voor viswijf.

    Liefde dat is wat deze wereld nodig heeft en als je niet weet wat liefde is kijk dan eens goed naar Friesland en de saamhorigheid daar.
    Daar kan je op bouwen.Dat is liefde zoals het bedoeld is.
    En ze zijn allesbehalve dom.

    Jullie hebben een grote fout gemaakt door vader Vaatstra zo neer te zetten naar mijn mening.

    Maar als je slim bent geef je me een ban of zoiets dan weet je zeker dat ik geen overheid kan dienen.Vind het net een slechte verkering waarbij geen enkel vertrouwen is dan maak ik het ook uit.
    Dat vind ik zonde van mijn leven.

    Wat je zaait zal je oogsten …dus zou maar rap wat liefde zaaien voordat niemand meer weet wat liefde ook alweer was.In haat kan je niet groeien.
    We kunnen er wat goeds van maken of wat slechts.
    Maar het slechte zal alleen maar groeien en sterker worden van het moddergooien naar elkaar.En je rijkt ze zelf de modder aan.

    Maar zal verzekeren dat deze woorden nog vaak in je hoofd zullen komen en dat je er uiteindelijk naar zal handelen.

  • ATTENTIE !!! MICHA ! ! !

    JE STAAT OP ‘AANGIRFAN’ ! ! !

    http://www.aangirfan.blogspot.fr/2012/12/demmink-child-abuse-narcotics-fortuyn.html

    Is OOK goed voor je persoonlijke veiligheid trouwens ;-)

  • @Koala ,

    Dank je ..jij snapt het wel gelukkig.Dat doet me deugd.Als ik maar 1 iemand laat nadenken dan is het in ieder geval niet nutteloos.
    Alles raakt vervuild zo met over en weer gescheld en getweet.
    Je moet je niet laten verleiden tot laag gedrag want dat is juist wat je zwak maakt en waar je alleen maar mee in de kaart speel dat het slot erop gaat en terecht als het zo’n over en weer beledigen word van elkaar.Het dient geen enkel doel en maakt meer kapot dan goed.Als we met zn allen op internet ons niet wat gaan opvoeden en ons niet laten verlagen tot moddergooien naar iedereen die een andere mening heeft dan zal het nooit wat worden.Paar tweetjes en iedereen gaat weer gek …schiet gewoon niet op hou de eer aan jezelf zeg ik dan.

  • Ik moest Gandhi even bekijken maar zie nergens staan dat hij zegt dat je moet schelden.Hij heeft het over correct en de waarheid.

  • Creolie1975 plaatste hierboven de mail van Korlaar aan Dankbaar :

    “From: P.A. van Korlaar
    Sent: dinsdag 11 december 2012 16:22
    To: ‘Wim Dankbaar’
    Subject: RE: reactie inzake : Annemarie van Blijenburgh en Interneterreur
    Sensitivity: Confidential

    Beste Wim,

    Hoe kan het nou dat deze oude opnames weer opduiken? JDTV had ze toch van het internet afgehaald op ons verzoek?
    Het zijn wel jullie opnames, dus ik zou zeggen maak er dan ook eens werk van. Ik ben hier echt heel boos over!

    Mvrg

    Peter van Korlaar”

    Er staat “Sensitivity: Confidential”. Betekent dat niet “Vertrouwelijk”?
    Krijgt Wim hier niet nóg meer problemen mee? (Korlaar)

    By the way : David Icke twittert ook over de zaak! En plaatst daarbij Demmink en Micha’s naam :
    https://twitter.com/davidicke/status/278605124119719937
    De link die vermeld staat in David’s tweet : http://www.davidicke.com/headlines/76662-you-ask-how-jimmy-savile-got-away-with-it-read-this

  • ik heb vanmorgen het gesprek zitten luisteren op argusoog, en tel onze zegeningen met al die moedige strijders aan onze kant.
    deze oorlog tegen de satanisten was al 5% ontwaking bepaald, en bij 10% beslist.
    er zijn al 500.000 wakkere bijen, die deze strijd volgen.

  • @ xxx,
    Je hebt een punt.

  • @Rechtovereind : D. Icke speurt regelmatig ‘aangirfan’ af op zoek naar ‘reptielekes’.

    Hij vindt ze alleen nooit op die site heheh …

  • @ x x x
    Deze lawine van halfzachte argumenten en wazige logica, gebracht in pover Nederlands met knullige typografie, vind ik niet erg overtuigend. De geur van trollen blijft hardnekkig hangen.

  • @knowtoomuch; ik zou daar deze nog aan willen toevoegen,
    aan de site van aangirfan;

    http://stienster.blogspot.be/2011/04/dossier-bilderberg-and-dutroux.html

  • Micha, profileer jezelf bij voorbaat niet als slachtoffer. Je bent een strijder en die moet geen angst uitstralen.

    Verder wil ik kwijt aan Peter de Vries (die hier meeleest gezien zijn getwitter): Peter, het complotdenken ridiculiseren is zeer onverstandig. Wel eens van de tweede wereldoorlog gehoord? Ja, dat was een complot. En wel van de alom bekende Duitse nazi’s, de chemiebedrijven onder de paraplu van IG Farben, Standard Oil, Shell (Deterding en de Oranjes), Chase Manhattan (Rockefeller), Rothschild, Warburg, Bush en het Vaticaan, om er maar een aantal te noemen. Ze zijn momenteel weer bezig en nu richting EU.

    Was het niet fijn geweest als er 80 jaar terug complotdenkers waren geweest die die criminele samenzwering hadden ontmaskerd?

  • Die lapswans van een XXX blijft het maar zeggen

    Het gaat er niet om wat je zegt maar hoe je het zegt.

    Ik heb zelden zulke nonsens gelezen. Als ik die swans heel vriendelijk en beleefd vertel dat 9/11 door een stel Arabieren op een kameel is uitgedacht en en uitgevoerd dan staat hij ja te knikken als een oliepomp.

    Hoepel toch een eind heen man, trek lekker je driedelig pak aan en waan jezelf als een “betrouwbaar” bankmedewerker! … meneer van de vorm ipv. de inhoud.

    @dankbaar

    Ik zal alles doen wat in mijn vermogen ligt, om jou te doen stoppen met de smaad en laster tegen de eerzame familie Van Korlaar.

    Waar is de smaad en waar is de laster Wim?? Micha plaatst alleen het interview wat jij hebt afgenomen. Micha is de messenger. Als jij dan de bewijzen hebt dat het allemaal nonsens is wat de mevrouw zegt waarom maak je dan geen filmpje om JOU eerdere interview in een ander daglicht te zetten? Waar je vervolgens meerdere, onbetwistbare feiten neerlegt die de supergetuige onderuit halen?? Tot die tijd ga ik ervan uit dat de fam. Korlaar je beet genomen heeft.

    Vanaf nu is het definitief oorlog tussen jou en mij! Ik zou het helemaal niet erg vinden dat jij meer dan vier maanden de bak in gaat wegens je misselijke smaad tegen de familie Van Korlaar.

    Wat een trieste wanvertoning Wim. Zoals bij de uitzending op Argusoog al bleek, je bent doof voor andere meningen, je wilt ze niet aan horen. Ik concludeer – je bent oud aan het worden, star, je kan het niet behappen. Je vindt de berichtgever (messenger) respectloos en wilt hem opgeborgen hebben… hoe diep kan je zinken??


    Micha jij was de enige die over Demmink dorst te schrijven ,toen verklaarden ze je ook al voor gek .En zie nu praat de hele wereld er over tot in Amerika toe dat was jou werk .
    Laat ze je niet klein krijgen.Ga zo door ook op argesoog
    Er zitten niet voor niets zoveel mensen ademloos te luisteren naar argesoog.

    +100

  • @Rechtovereind

    Kenden jullie deze site al? http://beerputweblog.wordpress.com/2011/09/20/marianne-vaatstra-sekte-op-steenworp-afstand/
    Interessant, vind ik.
    —————————————–

    Ja zeer interessant!

  • 5 september 1996 : Justitie stelt onderzoek in naar ‘t Lichtpunt (is Landgoed op steenworp afstand van vindplaats Marianne) met betrekking tot rituale bijeenkomsten en andere misstanden : http://www.archiefleeuwardercourant.nl/vw/article.do?id=NVHN-19960905-AE0001006&vw=org&lm=lichtpunt%2Ckollumerzwag%2Csekt%2C0%2CDVHN%2CNVHN

  • 3 Jaar vóór de moord op Marianne, hebben ze dus een onderzoek gedaan naar de misstanden op ‘t Lichtpunt.
    Ik vind het allemaal wel heel toevallig….

  • Is er wel eens grondig onderzoek gedaan naar die herenfiets die Marianne zogenaamd in de sloot heeft gelegd? Die herenfiets zou van dat Landgoed komen, las ik in bovenstaand artikel. Zijn daar ooit vingerafdrukken op gevonden o.i.d.?

  • @ Rechtovereind

    Er zaten geen vingerafdrukken op de fiets.

  • Pieter van der Zwaag – oprichter van ‘t Lichtpunt – is tevens eigenaar van het landgoed Fogelsanghstate. Dit ligt direct gelegen aan de Kenningswei, waar Marianne destijds werd gevonden. Hier organiseerde hij tevens – met zijn ‘Comité Dienst te Velde’ – het jaarlijkse Pinksterzendingsfeest. Tevens werd hij eigenaar van “It Lytse slot” en is hij sinds 2000 eigenaar van het plaatselijke landbouwmuseum, beiden direct gelegen bij zowel het landgoed Fogelsanghstate als de kenningswei.

  • @XXX;

    laat de losers achter je en wandel voor hen
    dan zie je ze niet…

    M.a.w. laat het niet aan je hart komen,ze zijn het niet waard.

  • Creolie, dank je! Ik was er al druk naar aan het zoeken!

  • Creolie, geen vingerafdrukken op de fiets?
    Nou, ik zou bijna willen zeggen : 1 + 1 = 2….

  • Al twee keer eerder heb ik gewaarschuwd voor de uiterst onbetrouwbare Wim Dankbaar en hem te mijden als de pest. Deze Zionistische jood steunt alleen maar de Zionistische belangen en het is hem zelfs gelukt zijn Wikipedia info te verwijderen, zodat niet meer door een ieder kan worden vastgesteld, dat hij van joodse komaf is. En je hebt helemaal een gaatje in je hoofd, als Dankbaar denkt, dat er werkelijk een holocaust in de omvang van 6 miljoen heeft plaatsgevonden, als een Rode Kruis rapport uit 1946 stelt, dat er maximaal 300.000 mensen van ALLE NATIONALITEITEN zijn omgekomen in de kampen. Wim Dankbaar is een grote smeerlap, maar daar is Israël dan ook voor 95% mee gevuld.

  • off topic;
    @creolie; aangenaam geboortejaargenoot/

  • Ben jij dezelfde koala als op Boinnk?

  • ja creolie. sorry :-/

  • Hoezo sorry??

  • Het raakt me allemaal wat teveel creolie en ik kan me dan soms niet inhouden vanuit rechtvaardigheidsgevoel.is FOUT. lees
    XXX hij heeft een punt; niet overdrijven; op tijd afstand nemen
    admemen reflect and chill….

    zou ik beter ook eens doen. En bij deze ga ik dat ook doen…

    niettegenstaande zijn de argusoogradio-uitzendingen zodanig
    belangrijk dat je er moeilijk omheen kan wandelen en je ogen ervoor kan sluiten.

  • Gesjoemel bij 80 procent provincies en gemeentes

    “Veel onderzoeken, ontslagen en straffen blijken bij één grote dienst van de rijksoverheid voor te komen. Welke dienst dat is, willen de onderzoekers niet zeggen. “Het onderzoek is anoniem uitgevoerd. Bovendien, bij een grote dienst zullen sowieso meer gevallen zijn dan bij kleinere organisaties”, aldus het ministerie van Binnenlandse Zaken.”

    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/12/binnenland/integriteit-openbaar-bestuur-niet-in-orde.xml

  • Het is wederom stuitend en beangstigend hoe de gesuggereerde media zoals de NOS, en onder andere SBS 6 zijn zendtijd lijkt te misbruiken om een nerveuze falende corrupte overheid een podium lijkt te geven. Men lijkt behoorlijk nerveus te worden en lijkt men geen middel te schuwen.

    Zoals binnen elke dictatuur lijkt men telkens zeer vindingrijk te zijn om hun macht te misbruiken en dolende derderangs gesuggereerde journalisten (??) voor een dagvergoeding in te zetten. Dit met als enige doel de Politiek Assertieve activisten kalt te stellen en monddood te maken.

    De motieven van de verborgen kleffe machten lijken overduidelijk. Micha heeft in de stront geroerd van onze corrupte falende magistraten, licht de putdeksel op van de meest gezochte pedofiel binnen Nederland, lijkt dwarsverbanden aan te leggen met de discutabele Oranjes en kotst terecht zijn zorgen uit omtrent een falend toezicht van de N.M.A en de Nederlandse bank.

    Dit betekent dat bij alle veiligheidsdiensten code red, en ziet men elke waarheid als een gevaar voor de democratie. In principe te vertalen als wij gaan tot het uiterste ongeacht de vaak corrupte vaak misdadige magistraten en regenten. In principe is het huidige Nederlandse model dan ook te vergelijken met de Tsarentijd en bleek dat ook slechts een beperkte houdbaarheidsdatum te hebben.

    Opvallend was dan ook na de dood van Fortuyn, van Gogh en onder andere Louis Seveke de Politie en geheime dienst massaal een snipperdag te hebben gehad maar eigenlijk uit naam van de Nederlandse staat mensen liet vermoorden. Geen enkel tweedekamer lid opperde dan ook enig fatsoenlijk onderzoek van buitenaf door te onderzoeken hoe dit nu kon gebeuren.

    Mijn conclusie is dan ook dat Nederland steeds meer fascistische trekjes begint te vertonen, en lijkt een duidelijk teken dat bepaalde onderzoekers iets te dicht bij de bron komen. Echter laat ik dit zeggen. De Nederlandse overheid zal een enorme fout begaan indien men zijn burgers niet de bescherming biedt waar men recht op heeft.

    Mochten er, en ik hoop echt van niet toch ongelukken gebeuren, vrees ik dat minister Opstelten zijn begroting met betrekking tot de Politie knokploegen (M.E) drastisch zal moeten bijstellen. Ik vrees dan ook dat Politiek Nederland een echt probleem heeft.

  • De artikelen http://www.archiefleeuwardercourant.nl/vw/article.do?id=NVHN-19960905-AE0001006&vw=org&lm=lichtpunt%2Ckollumerzwag%2Csekt%2C0%2CDVHN%2CNVHN
    EN
    http://www.archiefleeuwardercourant.nl/vw/article.do?code=NVHN&date=19960905&id=NVHN-19960905-AE0003006 houden mij bezig.
    Na aanleiding van deze kranten-artikelen : Kijk eens naar de plaats waar Marianne gevonden is :
    https://maps.google.nl/maps?q=53%C2%B015%E2%80%B256%E2%80%B3N%206%C2%B007%E2%80%B217%E2%80%B3E&rlz=1C1PRFA_enNL406NL406&sugexp=chrome,mod%3D9&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&sa=N&tab=wl
    Dan zie je dat Landgoed Fogelsanghstate én “ontmoetingsplaats ‘t Lichtpunt” heel dicht bij de vindplaats van Marianne liggen.

    Geheel overzicht op kaart : https://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
    Het schijnt dat de herenfiets, die in de sloot lag, bij het Landbouwmuseum vandaan kwam : “Een ander opvallend detail is dat de herenfiets – die destijds in een sloot bij Marianne werd aangetroffen – afkomstig bleek te zijn van een persoon van ditzelfde museum.” -> http://beerputweblog.wordpress.com/2011/09/20/marianne-vaatstra-sekte-op-steenworp-afstand/

    Ik ga nog effe op onderzoek uit :) Super interessant dit!

    Kunnen we overigens niet iemand in de uitzending van Argusoog krijgen, die meer weet over de inhoud van bovenstaande artikelen? Over de gang van zaken in ‘t Lichtpunt enz.?

  • Rechtovereind, je laatste voorstel is een goed plan. Wanneer iemand zich meldt dan organiseren we een uitzending.

  • @Arend, mooi! We wachten af. Hopelijk zijn er mensen die de krantenartikelen m.b.t. ‘t Lichtpunt willen toelichten.

    Er komen overigens wel wat namen voorbij in de krantenartikelen, zoals Advocaat M.P.W. Hengst, Robert Naeff, Ronald Maaks. Mensen die deze zaak aan het licht brachten.

Leave a Reply

You must login to post a comment.